Taas hakattiin päätä seinään... Olin tyytyväinen siihen, että auspai Mere oli hieman iloisempi töitä tehdessään, mutta lopputulos oli huonoakin huonompi... Pahus...

Tässä tulokset:

Luoksepäästävyys 10, hienosti alkoi ja odotin jotain hyvää...
Paikalla makaaminen 0, kaksi sekuntia ennen aikaa Mere nousi ylös ja alkoi hiipiä minua kohti
Seuraaminen kytkettynä 6, Mere näytti, että EVVK...
Seuraaminen taluttimetta 7,5 hieman heräsi, mutta ne perusasennot...puuttuu...
Maahanmeno seuraamisen yhteydessä 0, jäi seisomaan...
Luoksetulo 6,5 tuli nopeasti ja reippaasti, mutta alkoi tekemään omia kaarroksia...perusasento?
Seisominen seuraamisen yhteydessä 7, hiippaili minun perään...
Estehyppy 0, annoin käskyn, koira katsoi minua ja kysyi, onks pakko jos ei taho...
Kokonaisvaikutus 7, eihän meillä ollut yhteistyötä ollenkaan...
Yhteispisteet 92,5 pistettä, ei tulosta

Että näin. Yön ja päivän pohdittuani selvisi synkkä  totuus... Meillä on johtajuusongelma, Mere ei toimi minun kanssani kunnolla, koska olettaa olevansa The Big Boss...tai sitten asia oikeasti on näin??? Meillä on varmaan pentuaikakin mennyt pieleen ja yhteispeli ei suju niin hyvin kuin pitäisi...

Nämä ovat minun pohdintojani ja vaikeaa on taas alkaa nousta "suosta"...