Eilen illalla olin tottelevaisuus koulutuksessa Meren kanssa. Sain ihan yksityis opastusta. Huomasin, että minulla menee nyt asioita sekaisin, mutta yritän korjata tilanteen. Merellä ja minulla olisi nyt mahdollisuus erääseen ryhmään, jossa saisin lisäoppia ja ojennusta omiin koulutusasioihin. Katsotaan mitä tuleman pitää?!

Tänä aamuna starttasimme kohti Lappeenrannan ryhmänäyttelyä Meren kanssa. Minun aamun fiilikset olivat ihan maassa... . Olin jo melko valmis jäämään kotiin... mutta onneksi sitten kuitenkin mentiin.

MERE esiintyi pentuluokassa: tuloksena PEK 1, kunniapalkinto ja ROP-pentu... Jeeee...

Arvostelun löydätte tuosta vasemmalta Meren arvostelut laatikosta. Tosi hyvän laatuarvostelun Mere sai.

Täällä helteen keskellä minä nautin koirien seurasta ja Kepo lähti viettämään ansaittua saunailtaa. Olen ollut sen verran kireänä, että ilta kavereiden kanssa on varmaan ihan paikallaan.

Hyvää viikonloppua kaikille!