Tulipa taas oltua koirakoulukentällä...Taidan kohta muuttaa osoitteen suoraan sinne, ei vaineskaan.

Aika mielenkiintoista tämä kouluttajan tehtävä, voi kuulla koiranohjaajilta viestin, että tänään ei ole koulutusta, ihmettelen... Minä innokkaana menen kentälle koulutusohjaajan tehtäviin, kun kerran on minun koulutusvuoroni, pakkasta -2,5, tuulikin sopivasti, ei kylmää. Onneksi edes nuo kaksi koirakkoa tulivat paikalle.

Tänään menin taas, koska oli minun koulutusvuoroni. Penturyhmään tuli viisi koirakkoa, kiitos heille aktiivisuudesta, jatkoryhmään tuli kaksi koirakkoa, joten sain heille hieman tehokkaampaa treeniä, kiitos myös heille. Jossain vaiheessa on alkanut tuntua siltä, että jos koulutusohjelmassa lukee minun nimeni, niin koiranohjaajat eivät tule, no tämä on ihan minun omaa tuntemustani. Koulutan sen minkä osaan ja joka päivä etsin itselleni lisätietoa ja mahdollista materiaalia, jolla keksisin uusia vinkkejä koulutuksiin.

Olen siinä onnellisessa asemassa, että olen täällä blogissa löytänyt koiraharrastajia, joilla on erilaisia näkemyksiä ja kokemuksia koiramaailmasta. Heidän sivuiltaan myös löytyy linkkejä hyödyllisille koirasivuille. Suosittelen tutustumista heidän blogeihinsa.

Omat koirani viettivät tänään vapaapäivää. Aamulla kuitenkin testasin Junon "taistelu-intoa", kyllähän Juno innostui patukan perään ja suoritettiin aamun vetokilpailu ennen töihin lähtöäni, kivaa kun koira innostui niinkin paljon. Dinjo-pennun kanssa yritin kovasti leikkiä, se on niin helppo saada leikkiin, leikin varjolla olen saanut Dinjon tuomaan minulle esineitäkin.

Hyvää viikonloppua kaikille!