Aika rientää, ei voi muuta sanoa... Ei ole ollut jutun juurta ja kun tuo syysmasennus painaa mieltä ja hartioita niin eipä tänne ole mitään viitsinyt kirjoitella.

Kateudesta hieman... Muutamat keskustelut joita olen tässä viime viikkoina käynyt, kertovat uusista ja onnellisista tapahtumista muiden elämässä... Niin, olenhan minä kateellinen, miksei minullekin voisi tapahtua jotakin kivaa ja uutta, joka nostaisi täältä aallon pohjalta??? Onko muka kiinni omasta saamattomuudesta vai mistä? Vai enkö uskalla olla rohkea ja tehdä itsenäisiä päätöksiä omasta elämästäni? Kerranhan täällä vaan ollaan...eikös?!

No asiaan. Nyt on sitten auspai Merelle tilattu eläinlääkäriaika. Menen koirani kanssa 15.11.2010 iltapäivällä tutkimuksiin. Mereltä kuvataan selkä, lonkat, kyynärät ja polvet. Samalla saadaan rokotuksetkin hoidettua. Hieman jännittää, että onko kaikki kunnossa? ...

Melkoista lenkkeilyä on tämä syksy ollut. Milloin olen lenkillä kahden koiran kanssa, milloin lenkitän joka koiran erikseen. Pihalla edelleen tottistellaan ja suoritetaan Meren mielestä hauskaa "esine-etsintää"  Hakutreenit ovat hieman jäissä ja saavat olla niin kauan, kun tiedän mikä on koirani tilanne. Hakutreenejä jatketaan, jos kaikki on hyvin. Tänään hieman hieroskelin Meren selkää ja tuntui, että siellä voisi olla jumeja, no, eiköhän maanantaina illalla jo tiedetä paljon enemmän.

Ratsastus on kai nyt aika lailla huipussaan. Olen täksi viikoksi varannut kolme ratsastustuntia, perjantaina olisi estetunti, jos vaan en tule kipeäksi. On sellainen flunssainen olotila... Pahus, en halua tulla kipeäksi, koska Kepokin lähtee muutaman päivän reissuun, niin on hankalampaa hoitaa koirien lenkitykset kipeänä .

Bongasin tuolta hoffipalstalta, että siellä olisi musta urospentu vailla kotia... IIK... Minä niin tahtoisin mustan hoffin....mutta pitäähän sitä yrittää pitää jalat maassa. Ai minäkö, joka suin päin tahtoo ja haluaa... kaikki mulle heti nyt.... Voisiko joku ystävällinen kertoa minulle, että ei kaikkea voi saada!!!

Loppuun kuva meidän "saunojasta"... Tulee nimittäin aina perässä ja haluaa olla ylälauteella pienen hetken, kunnes minun on pakko kehottaa koira pois lauteilta ettei tule liian kuuma...