Onks pakko viettää joulua, jos ei taho!

Tämä joulu on taas jouluista pahimpia... Vuosia sitten isäni halvaantui joulun aikaan ja sen jälkeen ei koskaan enää palannut viettämään joulua ... Tiistai aamuna Kepon veli menehtyi aamuyön tunteina, 64 vuotias... Hautajaisia siis odotellaan. Jos odotellaan. Tämä kyseinen veli on haukkunut minut, olen kuulemma pilannut heidän välinsä. Lienkö edes toivottu vieras kyseisessä tilaisuudessa... Täytyy tarkasti harkita menenkö hautajaisiin vai en?!

Koirien kanssa elämä on yhtä lenkkeilyä, olen korviani myöten täynnä tätä lumessa pohraamista. Jalat maitohapoilla ähkin hangessa eteenpäin, välillä hihnan päässä on kaksi koiraa välillä yksi. Koirat nauttii mukavasta ulkoilusta valkean peitteen seassa ja minä en taho!!! Talsia tuolla hangessa...prkle! Koiraharrastukset ovat jäissä, missä sitä nyt yksin treenailee tuolla iltahämärässä. Olisihan niitä varmaan treenikavereita, jos vaan oikein kysyisi, mutta kun... Ei taho! Näyttelyt... EVVK... eihän niitä nyt olisikaan, mutta eipä taida Mere olla kuitenkaan rakenteeltaan oikea, että sitä kannattaisi näyttelyissä juoksuttaa hakemassa lausuntoa: Hyvä... Merellä on selkä hieman köyry, joten sen ryhti ei näytä kaikkein komeimmalta ja takajalkojen liikkeistä puuttuu potkua. Takaliike jää tosi niukaksi...

Ei taho siivota, ei taho mennä töihin ... Onks pakko jos ei taho??? Eli alaspäin mennään vaan yhä edelleen... Ratsastamassa olen käynyt kerran viikossa ja minut jopa palkittiin pokaalilla... Vuoden 2010 tuntiratsastaja. KIITOS vaan siitä. Pokaali kuuluisi kuitenkin jokaiselle, joka käy siellä tallilla ratsastamassa, on vaan niin mukavaa porukkaa siellä. Olen kyllä miettinyt jaksanko kauan käydä ratsastamassa, jos olo jatkuu samanlaisena ...

Dinjolle on varattu kontrolli verikokeet 13.12.2010 ja samana päivänä soittaa minulle oma lääkäri. Mietinnässä vasemman olkapään leikkaus operaatio...

Min en taho...edelleen... On niin paha olla ....