Aamusella kun olin saanut unihiekat pois silmistä tulin huoneesta, jossa kuninkaatkin käyvät yksin, katselin tuota vanhaa veteraania ja ihmettelin, että mitä tupsuja sen kupeessa törrötti. Tartuin tupsukkaan kiinni ja mitä ihmettä, sehän jäi sormien väliin, asiasta hieman intoutuneena nappalin villoista kiinni, kas vain, karvaa lähti ihan nipuissa. "Tämä tietää illalla harjausta", sanoin Dammylle. Joka silmät ympyröinä tuijotti minua, ihan kuin ei muka ymmärtäisi mitä sana harjaaminen tarkoittaa...

Töissä päivä sujui jotenkuten, alkaa painaa ns. kaamosmasennus päälle. Mikään ei kiinnosta, ei huvita, tekisi mieli käpertyä peiton alle ja herätä vasta kevätauringon lämmittäviin säteisiin. Huoh...

Kotona sitten kaivoin esiin metallisen kamman (tosi vaikea homma kaivaa kampa esiin, sehän on tuossa koiratarvikelaatikossa päällimmäisenä). Dammy siihen matolle kyljelleen ja aloitin harjaamisen vai pitäisikö sanoa kampaamisen, minullahan oli kädessä kampa. Se karva määrä, joka vanhasta ukosta lähti, se oli melkein samankokoinen kuin Dammy itse. Minulla pyöri siinä kamman ja Dammyn ympärillä semmoinen 25 kiloinen musta utelias Dinjo, se olisi mielellään auttanut minua. Pakko oli komentaa pentu pois siitä levittämästä karvakasaa sen enempää. Ilme kertoi taas enemmän kuin tuhat sanaa: "Miks mä en saa auttaa, mä olen tosi hyvä kampaamaan ja harjaamaan, saanks mä? Sitä paitsi mulla on jo nälkä, mennää syömää, mennää jo???!!!". Ruoka-aika lähestyi ja sain vihdoin viimein siistittyä veteraanin. Ei tarvinnut kuin nousta lattialta, niin kaikki kolme koiraa oli odottamassa ruokakuppiaan. Näin ne illat sitten vierähtää.

Korjailin myös tuota oikean sivun jaottelua. Lisäsin suosikkiblogit, sekä muut koira-aiheiset sivut,  joita tulee luettua päivittäin. Lisäsin myös pari uutta linkkiä.