Olen aikani tuossa pähkäillyt tuota Dinjon karvaista petiä. Se on sellainen teddykarvainen paksu, karvoja keräävä kankaanpala.... Ajattelin jo, että osa Dinjon kapsuttamisesta voisi johtua tuosta karvapedistä.

Minulle tarjottiin hyvin vähän käytettyä koiranpetiä ja ajattelin, että nyt ostan Dinjolle uuden pedin... Tai ihan kuka vaan koirista voisi sen ottaa käyttöön, mutta näyttää nyt siltä, että Dinjo todellakin omi sen itselleen .

Kun asettelin pedin olohuoneen lattialle ja annoin koirien tutkia sitä. Juno kävi nuuhkaisemma yhdestä nurkasta ja tuumasi: "EVVK...". Mere kiersi ja kyhnäsi, mutta ei halunnut oikein edes koemaata kyseistä ihanuutta. Dinjo sitten asettui nuuhkimisen jälkeen oikein kotoisasti kerälle ja näytti nauttivan olostaan...

"Pistää päänsä piiloon, luulee ettei nää..."

Mere tutkii...

"Voishan tätä käyttää tuolina, vai mitä???"

"Älä nyt kuvaa...Mua hävettää......"

"Jos mä vaikka tekisin tästä pedistä mulle leikkikalun?..."

"Voi kun väsyttää... jokos lähdetään nukkumaan?"