Verikokeiden tulokset tulivat eilen.

Fenobarbitaalipitoisuus veressä 20, raja-arvot 15 - 45, maksa-arvot normaalit. Kohtausten määrä on ollut vuoden aikana n. 1 kk - 1 ½ kk välein. Eläinlääkärin kanssa olimme helpottuneita verikokeiden tuloksista siinä suhteessa, että maksa ei ole vielä kauheasti kärsinyt lääkkeistä, joten päädyimme yhteistuumin Barbivet-lääkeannoksen nostoon. Nyt Dinjo saa 1 ½ tablettia aamulla ja 1 ½ tablettia illalla. Kaliumbromidimäärä pidetään 3,5 millilitrassa (se on tällä hetkellä maksimissaan). Jännityksen sekaisin tuntein seuraamme Dinjon vointia. Viimeistään kolmen kuukauden päästä otetaan kontrolliverinäytteet. Pitäkää peukkuja, että nyt olisi lääkitys kohdallaan......

Päivä päivältä kasvaa meidän "pieni" pentumme Mere. Kohta se ei enää mahdu mustien poikien mahan alta. Taitaa ongelmaksi muodostua suuri kiertäminen, jotta voi temmeltää vanhempien koirien kanssa. Päivällä Mere rellestää kotona ihan yllin kyllin, mutta kun minä kotiudun töistä, niin pentu käpertyy tyytyväisenä, joko syliini tai lattialle minun lähelleni. Minä voin hyvin pienin käskyin asettaa koiran kuosiinsa ja se uskoo minua... Hauska veitikka .

Mere on nopea oppimaan, mutta rotuunsa nähden se taitaa olla tooossiii rauhallinen pakkaus. Sellainen katseenvangitsija ja ihmisten hurmaaja. Tänään kävin ostamassa koirille lelut joululahjaksi. Tein myös suuren luokan tilauksen VipStoresta, ihan vaan koirille. Sain edustajalta kuvaston ja eipä aikaakaan, kun minä halusin tuon, ja tuon, ja tuon, ja tuon... No onneksi ei tuota rahaa ole ihan liikaa, olisi varmaan ostettu kuvastosta kaikki tuotteet . Ostin myös hauskan Ällitälli motivointilelun, siitä kuitenkin puuttuu vielä muutama osa, ehkä ne jouluksi ehtivät ja koirat pääsevät testaamaan omaa ällitälliään...

Pakkanen on paukkunut  täällä meillä aika lailla, öisin on melkein -20 astetta ja päivällä lämpötila on n. -15 astetta. Eipä koirat kauan ulkona viihdy, kun tassuja jo alkaa nipistellä ja on kiireesti päästävä sisään. Pakolliset lenkit on hoidettu Kepon voimin ja minä ulkoilutan aamuisin ja iltaisin Meren tuossa omalla pihalla. Se on muuten jo SISÄSIISTI, huh miten nopeasti se oppi...

Ja loppuun perinteinen kuvapläjäys ...

Koissut levolla...vasemmalta Juno, Mere ja Dinjo

Mere ja minun tekemä hartiahuivi... joka on kesken...

Näin on sitten hyvä nukahtaa, kun olen tullut kotiin...

Kuvasarja lasin tiskauksesta; olin juonut lasin kermalikööriä, niin lasihan oli tietysti puhdistuksen tarpeessa

Voihan lasinpesukin olla näin I H A N A A A A !!!!!