No niin, hyvin valvottu yö takana ja toimistotyöt kutsuvat Otsan rypistys

Mistähän alkaisi... Meille oli tulossa pentu Hymy

Olen ollut yhteydessä kasvattajaan puhelimella ja sähköpostitse. Kaikki vaikutti olevan ihan ok. Ainoa seikka josta kasvattajalle mainitsin oli tuo, että vierastan tällä rodulla olevia sinisiä silmiä, johon hän totesi, että niihin tottuu. Minä olen tuon keskustelun jälkeen yrittänyt koko ajan tottua lisää ja mielestäni aika hyvällä menestyksellä...

Tein pennusta alustavan varauksen ja olin varannut pitkät lomat siihen kun pentu tulee ja kaikki oli valmista ja ihanaa, saa taas tuntea sen suloisen pennun, suloisen tuoksun. Olin sopinut, että kun pennut täyttävät viisi viikkoa menen katsastamaan ja olin myös silloin ajatellut varaavani yhden niistä... Eipä tarvinnut tehdä näin.

Olen utelias, kyselen liikaa, kyseenalaistan asioita, joka johti siihen, että... Kasvattajalta tuli eilen sähköpostia, jossa hän ilmoitti, että minun kannattaa jatkaa pennun etsintää... Häneltä on kovasti kyselty pentuja ja hän ei halua jättää mitään viimetipan varausta. Joten sieltä ei ole minulle pentua...

No asiahan on sitten harvinaisen selvä! Ymmärrän kasvattajan näkökulman, mutta hieman ihmettelen koska olin kuitenkin menossa ja varaamassa ihan oikeasti niistä kolmesta meille yhden...

Siksi tuli valvottua tuo yö, kun mietin mitä tein ihan oikeasti väärin? Sitten kun ihminen on tällainen tunteilla eläjä niin olo on hieman onneton...Itku