Nythän alkoi sitten oikein työntäyteinen aika. Minulle on yllättäin löytynyt hommia tuon laajennuksen puitteissa. Olen maalannut, pakkeloinut seiniä, hionut, laatoittanut lattiaa, käsitellyt saunasuojalla paneleita, tapetoinut ja laittanut vesieristettä lattiaan. Kivaa, mutta aika ei tahdo riittää. Töissä ensin 8 tuntia ja sitten remontin kimppuun. Koirien kanssakin pitäisi jotain touhuilla.

Koirista puheenollen; ilmoitin molemmat koirat Lahden ryhmänäyttelyyn 20.1.2008. Tämä on viimeinen kerta, kun koirat ovat eri luokissa, Dinjo nuorten luokassa ja Juno avoimessa. Seuraavalla kerralla täytyy miettiä kumman vien näyttelyyn, kun ei ole esittäjää toiselle koiralle. Junolta puuttuisi yksi serti, sitten ne ovat kasassa, käyttötuloshan siltä myös puuttuu. Dinjollahan ei mitään saavutuksia ole, enkä tiedä tuleeko se koskaan mitään ihmeellistä saavuttamaankaan, mutta ihan kiva kuulla millaisen arvostelun nuorukainen saa. Kumpi on parempi, isä vai poika?

Kunhan tämän laajennuksen saa pois päiväjärjestyksestä sekä illat hieman valostuvat, niin ryhdymme tottistelu puuhiin. Minulla on salaiset toiveet koirien edistymisen suhteen, saa nähdä toteutuvatko ne joskus???

Ensi viikolla vietän lomaa ja valmistelen joulua. En ole vielä tehnyt mitään ja naapureilla on jo joulutontut sekä kyntteliköt ikkunoissa. Ehdinköhän minä mitään tekemään? En kyllä aio stressiä näistä kantaa, tunnetustihan minä en ole siivousintoilija, joten kaapit saavat aivan rauhassa pölyttyä, siivotaan, kun jaksetaan tai tulee joku hurja innostus...Minulle?? Ei suinkaan, pois se minusta.

Kaikille hyvää viikkoa ja mukavaa joulun odotusta!!!